25 maja 2013

Dominika Kasprowicz

Pogoda za oknem nie sprzyja niczemu. Deszcz pada, jest strasznie zimno (odkryłam, że odrobina tłuszczyku daję chociaż troszkę więcej ciepła, a teraz wiecznie jak galaretka się trzęsę).
Ale nie o sobie miałam pisać. Pogoda zmusiła mnie do odpalenia skanera i zajęcia się zaległymi kliszami - WRESZCIE! Po prostu mój komputer, system, skaner i antywirus nie za bardzo się polubili :D 
Na szczęście jeden z moich ulubionych fotografów, który od nowa zaraził mnie kliszą podziałał i jest wreszcie OK :) 

Wracając do sesji. Jak zwykle wygrzebane, ale często moje ulubione. Dzisiaj czas na Dominikę Kasprowicz - nauczycielkę i przyszłą piosenkarkę czego bardzo jej życzę. Wzięła rok temu udział w konkursie na piosenkę country w Mrągowie. 

Zostałam przez Domi poproszona o uwiecznienie jej, gdyż potrzebowała zdjęć. Wykonałyśmy trzy stylizacje. Sesja odbyła się na wyspie Wielkiej Żuławie - w plenerze, w ośrodku wypoczynkowym Bosman i na moim strychu. 

Używałam aparatu : 
Lubitel 166 z filmem Kodak Portra 160 
Canonem eos 300v 
oraz Canona 40d

























A tak na deser

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz