21 września 2013

Analogowo - Aleks Rathe i Domi Kasprowicz maj 2013

Tym razem chyba pobiłam rekord w długości obróbki zdjęć, jednak problemy ze skanerem, a dokładniej jego brak chęci do współpracowania z moim laptopem zrobiły swoje :) zanim się ogarnęłam do tego, by przenieść wszystko na dysk przenośny, a najpierw ten dysk znaleźć znów minęło trochę czasu. Jednak wreszcie wszystko się udało chociaż skaner dalej uważa, że to on decyduje jak, gdzie, kiedy i co skanować :D 















Zastanawiam się czy nie wziąć aparatu na spacer i poszukać czegoś ciekawego do sfotografowania przez soczewkę... Paczka z zabawkami dla Yash dotarła - też nie było czasu nic zrobić. Brak chęci i weny. Zastanawiam się z kim i na kim zrobić eksperyment z filmem BW, który od 30 lat leżał na strychu, a teraz sobie zajmuje półkę w lodówce... Efektów w ogóle nie mogę przewidzieć :P

Chwilowo myślenie o wyjechaniu gdzieś się uspokoiło. Najsmutniejsze jest jednak to, że idąc ulicami miasta, w którym się urodziłam w głowie nie mam słowa ,,dom". Zupełnie jakby to nie było to miejsce, nie ten czas, nie ci ludzie. Co będzie dalej? Czas pokaże. Jak zapowiadałam wylosuję bilety i już to zrobiłam :) 
Złożyło się tak, że gdy wyciągnęłam ten bilet z kieszeni spomiędzy chmur wyszło słońce :) i poczułam się szczęśliwa :)

1 komentarz:

  1. Exterior shutters also provide protection from vandalism and crime.
    Also, in case your stock needs extra attention it is always best to
    be near any access point. This is the topmost aspect that you need to consider.


    My page ... building material

    OdpowiedzUsuń