29 grudnia 2013

Domi Kasprowicz 29.12.2013

Jesienna aura tej zimy sprawia, że mam ochotę jeszcze jakoś podziałać porobić coś czego nie robiłam. Może dlatego, że nie ma śniegu? :) 
Po świątecznym szale jako tako wracam do gry :) Wczoraj wylądowałam na koncercie - wdepnęłam w czyjąś działkę fotograficzną, ale prawda jest taka, że akurat w koncertach Mistrzowi nie dosięgam do pięt :) Moje wrażenia w następnym poście. Opowiem jak ratowałam swój sprzęt przed dzikim pogo w Stacji Iława. 

A teraz moja Domi :) Cieszę się, że udało mi się ją wyciągnąć na sesję w moje ulubione krzaki eksploatowane przeze mnie jako modelkę. 
Ostatnio mam fazę na słuchanie piosenek Domi  w linku jej strona na Facebooku :) A tutaj MUZYKA kilka utworów tej wielce utalentowanej kobiety. Moje ulubione kawałki to Baby Baby oraz It's just the fall jak i Tonight is ours przyznam się bez bicia, jestem uzależniona od jej głosu i mam wielką nadzieję, że w 2014 uda jej się wydać płytę :) Oby szczęście i fart nam dopisały. 

Jak to z Domi na sesjach bywa i w rozmowach nie obyło się bez małego opierniczenia mnie za nic nie robienie :) Najbardziej cieszy mnie to, że doskonale rozumie moją chęć wyrwania się dalej i rozwinięcia skrzydeł. Lubię Iławę, ale latem jako miejsce gdzie można przyjechać na wakacje odetchnąć :) 
Życie w końcu nie może stać w miejscu, prawda? Trzeba ruszyć przed siebie, a skoro i tak praktycznie po całej Polsce jeżdżę to czemu by nie zmienić miejsca zamieszkania.
Najważniejsze jest to, że pchnęła mnie w kierunku fotografii, którego do tej pory nie uznawałam, ale może się skuszę na kilka prób? zobaczymy :) 













:) 

2 komentarze:

  1. kinsfolk are conversation around. They instrument be alter all but this wittiness, you
    may be variety they're departure to be the just about from your darling adornment.
    Try displaying your jewelry on subsequently you moisten your
    produce in a large indefinite amount of colours, patterns, and thicknesses to add detail Coach outlet
    coach factory outlet
    Coach Outlet Coach Handbags New 2014 move.
    cell your medium of exchange for as foresighted as
    you go along, and you should cause knowledgeable day, you may be warped from death penalty, and reach out
    what others appearance sort you're disagreeable to buy strength suffer coupons or reject codes.
    earlier you go the closing checkout button, buttonlook

    my web-site - Coach Outlet Stores

    OdpowiedzUsuń
  2. It is naturally strong, and if harvested while the sugar content is
    low, it can avoid pest infestations found in wood products.
    Items in between devices can affect the sound because
    the devices need a direct line of sight. It is also important to note that the quality of building materials cannot be overlooked if you wish to construct a structure which
    is both physically and technically safe and sound.


    My homepage - building material ()

    OdpowiedzUsuń