18 kwietnia 2014

Domi

:) Zaburzyłam trochę chronologię dodawania postów, ale czasem tak bywa. Jak pewnie niektórzy już wiedzą z własnego doświadczenia pracy ze mną staram się nie wrzucać zdjęć na fanpage ani bloga zanim nie oddam ich osobie, którą przedstawiają. Dlatego oto zdjęcia Domi i jej dzieci pojawiają się dopiero teraz ^^ Tym bardziej, że oczekiwałam aż Mistrz Andrzej zrzuci swoje prace :) Niedługo pewnie dorzucę jakiś backstage :D Ale dzisiaj niestety nie mam już na to czasu :) 


Zdjęć nie za wiele tak według mnie. Może to nie był ten dzień, ale ekipa jak najbardziej ta. Spędziliśmy kilka godzin na zdjęciowym planie, co się pośmialiśmy to nasze:) Ja odebrałam trochę lekcji od Mistrza. Jak widać Canoniarze i Nikoniarze mogą ze sobą współpracować. 

W mojej głowie pojawił się zaś nowy pomysł na sesję. Wsłuchałam się w dwie piosenki Domi i stwierdziłam, że następną sesję oprę właśnie na swoich odczuciach i wyobrażeniach. Postawiłam przed sobą wysoki próg, ciężkie zadanie, bo moje pomysły są dosyć szalone. Pozostaje teraz popytać znajomych, znaleźć możliwości, otworzyć sobie drzwi, a być może niedługo pojawi się jedna z najciekawszych sesji w moim wykonaniu? Kto wie... Zobaczymy co nam przyniesie przyszłość.

A teraz ostatnia prośba :) Wiem nie lubię spamowania, ale bardzo chciałabym poprosić was o głosowanie na Domi w konkursie Skody :)  DOMI KASPROWICZ













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz