31 sierpnia 2015

Dominika Kasprowicz 26.08.2015 Port Iława

Ostatnio postanowiłyśmy z Domi zrobić sesję, która będzie troszkę odbiegała od tego co robiłyśmy wcześniej (krzaki) a ja chciałam wypróbować nowe szkiełko. Nasz wybór padł na nowy obiekt w Iławie, a mianowicie Port Iława. Zdjęcia robiłyśmy tuż po zachodzie słońca - niestety nie udało nam się wcześniej wyrwać, żeby złapać jakieś ostatnie złociste promienie :) 










Doskonale widać, że Dominika świetnie wczuła się w klimat miejsca, prawda? Brakowało jej tylko jachtu i szampana... ale kto wie co jeszcze razem stworzymy?




















2 komentarze:

  1. Na serio to musi być fajne nowe szkiełko, skoro takie udane nocne fotki robi :)
    Nie ma to jak mieć modelkę, która na prawdę chce być fotografowana i nie marudzi na ciągłe chodzenie w tą i z powrotem; wytrzymywanie w jednej pozie kilka minut czy też nawet zaprzestanie mrugania albo oddychania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Wcześniej miałam 50 1.8, ale jak dostałam tą 85 1.8 to odkryłam magię jest bardzo ostre, pięknie rozmywa bokeh.
      Dominika bardzo lubi pozować do tego trenuje, bo jak dobrze pójdzie będzie wydawała swoją płytę i kto wie ile sesji ją jako gwiazdę czeka :)

      Usuń