16 października 2013

Żaneta 16.10.2013

:) 
Spontaniczna sesja w trakcie zmiany w pracy :) Ile radości mogą przynieść zwykłe schody i piękne słoneczko? Na wieczór macie piękny uśmiech Żani :)
Powinnam się wstydzić ostatnio zaniedbuję działanie :) Skończyło się na tym, że wyprowadzam na spacer analogowego 300v i szerokokątną sigmę uwieczniając iławską jesień. 
Niedługo szykują się wyjazdy i tym razem bardziej chcę się skoncentrować na pracy jako fotograf. Oby pogoda w listopadzie dopisała :) 
Już nie mogę się doczekać. Dzielą mnie tylko dni i kilka godzin w pociągu. 







I bonus na koniec :) My :) 
Zdjęcie zrobione z samowyzwalacza


Jutro planuję wykupienie REGIOkarty żałuję, że nie wzięłam pierwszej rocznej tylko półroczną. Mówi się trudno. Zdecydowanie były wtedy tańsze, a tak mój portfel będzie lżejszy o 175 zł jednak według moich obliczeń koszt karty zniżkowej szybko mi się zwróci zwłaszcza na planowanej dalekiej trasie i listopadowym powrocie na SFA :) 
Podejrzewam, że juto wieczorkiem skreślę kilka słów dotyczących wykupienia 30% zniżki na Regio, Interegio, Arriva, Koleje Dolnośląskie, Śląskie i Mazowieckie. Ja sama żałuję, ze dowiedziałam się o tym trochę późno i to do tego z plakatu w pociągu, bo według mnie to bardzo fajna sprawa zwłaszcza dla kogoś kto jeździ często tak jak ja i w różne kierunki :) 
I wbrew temu co mówią konduktorzy mi się karta bardzo szybko zwróciła i do tego zaoszczędziłam trochę :) ale o tym w oddzielnej notce :) 

Zostawiam was z naszymi uśmiechami :) zdjęcia z samowyzwalacza rządzą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz