8 lipca 2015

Zawody Konne Pasłęk - 16.05.2015

W przerwie między wędrowaniem po kraju, wożeniem się Pendolino do Stolicy i pracą postanowiłam podzielić się kadrami z zawodów konnych. Jakiś czas temu wspominałam, że będę miała okazję spróbować swoich sił w zupełnie innej fotografii niż dotychczas. 
Od dziecka uwielbiałam konie, ale jakoś tak wyszło, że nie jeździłam. Jednak wielka miłość do tych zwierząt pozostała. Były bluzki z końmi, łóżko, pościel, zdjęcia, zeszyty, piórniki, teczki cała szkolna wyprawka w zwierzęta pod warunkiem, że będą to konie :)
Kiedy otrzymałam propozycję wyjazdu nie wahałam się ani chwili. 
Jak wspominam?
Bardzo dobrze. Pobudka bladym świtem i podróż. Kawa na dobudzenie. Zapach koni... Niesamowite przeżycie... Nawet po prawie dwóch miesiącach uśmiecham się na samo wspomnienie: ciężki aparat w dłoni, prażące słońce, piasek zgrzytający między zębami i to polowanie na odpowiedni moment... 





























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz