1 lutego 2016

Gosia Górecka 28.01.2016 Piaseczno

Po wielu próbach dogadania się wreszcie spotkałyśmy się z Gosią na pysznej herbacie w Piasecznie. Jak zawsze popracowałyśmy we dwie ;) ja fotografowałam ją ona fotografowała mnie. 
Postanowiłyśmy wykonać delikatną zmysłową sesję, która mam nadzieję przypadnie Wam do gustu. 
Na pierwszy rzut lecą zdjęcia z Yashica A na slajdzie przeterminowanym w 1991 roku... 

Yashica A 
Kodak Ektachrome Proffesional 200 
przeterminowany w 1991 
wywołany jako Cross Process 
w Profilab Plac Mirowski 











 






2 komentarze:

  1. Piękne Oczy, Subtelne i Bardzo Kobiece Zdjęcia. Mi Bardzo się Podoba. Najbardziej 3 i 4 od końca. Z resztą Gosia to Śliczna Kobieta. Gdzieś już widziałem te lampki... Już wiem kto robił Ci tamte zdjęcia z tymi samymi lampkami.

    Zostawiam "lajka" :)
    "Ares".

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Super zdjęcia! Podobną grę świateł widziałam tutaj, tylko że to nie portrety: http://dmcstudio.pl/fotografia/galeria
    Pozdrawiam Asia.

    OdpowiedzUsuń