28 kwietnia 2016

Meghane - 17.04.2016 Warszawa - Park Ujazdowski i Bródno

Ostatnio zrobiło się u mnie trochę cicho, ale jak widzicie powracam do Was z nowymi sesjami... Mam też małą garść przemyśleń, ale to na inny post - będzie coś o fotografii analogowej, odbitkach i albumach... 
Cisza na moim blogu spowodowana jest brakiem czasu co zresztą widać na moim instagramie ciągle w biegu gdzieś między pracą w laboratorium fotograficznym, zajęciami tańca brzucha, sesja i zdjęciowymi i spotkaniami <może kiedyś napiszę coś o życiu warszawskiego słoika chodzi mi po głowie pewna myśl zwłaszcza odkąd pojawiają się bilbordy, ogłoszenia  w radiu etc o treści WARSZAWIAK TO NIE EPITET  namawiające do rozliczania PITu :) > 
A teraz koniec gadulstwa o moim życiu i przejdźmy do sesji zdjęciowej. Jak widać po dacie świeżuteńka czekała z publikacją tylko na wywołanie filmów. 
Moją modelką była Meghane Bearivo... Cała sesja odbywała się w języku angielskim - dla mnie zupełna nowość, ale już kilka miesięcy temu porzuciłam jakieś głupie nerwy i stresowanie się tym, że mój akcent może nie jest taki super, że nie mam wysublimowanego słownictwa, ale zrozumiałyśmy się z Meghane i o to chodziło...

Czas rozpocząć standardowe opisywanie, które zawiera lokowanie pewnych firm :) ale jak tu nie polecić dobrej usługi?? No jak?

Canon Eos Ellan II 
85 1.8 
Ilford HP5 plus 400 
< przeterminowany 1.01.2014 > 
wywołanie negatywu : PROFILAB < Puławska 3 koło placu Unii Lubelskiej> 
skanowanie negatywu i wywołanie odbitek 10x15 na papierze jedwabistym : PROFILAB < Plac Mirowski koło Hali Mirowskiej wykonane ręką laboranta Piotra > 
 

 




  



Powiem tyle zdjęcie z Instagramu nie oddaje w pełni  tego o czym Wam teraz opowiem. Ja zaraziłam kogoś fotografią analogową, a ta sama osoba zaraziła w końcu mnie robieniem odbitek na papierze.Testowałam 2 rodzaje papieru matowy i jedwabny < nigdy nie lubiłam błyszczących zdjęć > i tak oto zachwyciłam się jedwabiem zwłaszcza na analogowych zdjęciach ma piękną fakturę, przy kontrastowych filmach BW daje naprawdę niesamowity efekt artystyczny, ale żeby to zobaczyć trzeba po prostu dotknąć, podotykać - Meghane już dzisiaj to zrobiła kiedy otrzymała ode mnie widoczne w linku wywołane zdjęcia, których nie dotknęła obróbka graficzna :) zostały wywołane bezpośrednio z negatywu.

Nie byłabym sobą jakbym nie wykonała sesji kilkoma aparatami. Tak oto przechodzę do średniegoformatu i mojej Yash :)

Yashica A 
Kodak Portra 160 < tym razem świeżynka > 
wywołanie: PROFILAB < plac Mirowski > 
skanowanie: PROFILAB < plac Mirowski tym razem ręką laborantki Beaty > 
 


I na koniec zdjęcia cyfrowe :) 
 






A skoro dotarliście aż tutaj dla wytrwałych mały backstage :) czyli ja jak to ja wlezę wszędzie, poskaczę po meblach i zrobię zdjęcie 

oraz my :) < czy mi tylko się wydaje czy przy mojej pięknej modelce wyglądam dosłownie jak wampirzyca??? :) >
selfie z rączki 


:) 

2 komentarze:

  1. Oj tam od razu Wampirzyca. Piękna Sesja i Modelka. Zawsze mówiłem, że masz dryg i rękę do zdjęć. Twoje Zawsze Miały i Mają Duszę. Oby tak zostało jak najdłużej. Meghane zakosiła Ci sukienkę :D

    "Ares"

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarno białe mają niezwykły klimat!Szczególnie podobają mi się dwa ujęcia na któryś modelka zerka za okno :)

    OdpowiedzUsuń