28 kwietnia 2013

Początki...


fot. Łukasz Siudziński 

fot. Dominik Rechtoris 

fot. Łukasz Siudziński



Od czego by zacząć to pisanie? Sama nie mam dokładnego pojęcia. Dawno już nie miałam okazji pisać o sobie i o tym co robię, gdyż moja era photobloga minęła wraz z nadejściem słodkich nastolatek i ich uroczych komentarzy typu ,,Wb do mnie bo new".

 Chciałabym pisać o tym co kocham robić i co daje mi wielką radość i satysfakcję czyli o fotografii, która była ze mną niemal od samego początku istnienia :) Czasem się zastanawiam czy w żyłach na pewno mam krew a może to już wywoływacz?
Zdjęcia robili moi rodzice, a moja mama omal nie znalazła się w zakładzie fotograficznym jako praktykantka, ale to osobna historia, która w dziwny sposób złączyła się z moją. Okazało się, że świat jest niesamowicie mały zwłaszcza, gdy następnemu pokoleniu droga się przecina...

Mówię o sobie amatorka, ale w bardzo pozytywnym znaczeniu miłośnika i pasjonata fotografii. Swoją wiedzę zdobywam dzięki wspaniałym ludziom, którzy mnie otaczają służą dobrą radą, udostępniają swój sprzęt i potrafią rozmawiać do późnych godzin nocnych.

Ostatnio gdzieś w głębi mnie rozpaliła się iskierka i nowy pomysł na swoja przyszłość. Mam sentyment do analogów (taa wychowywałam się przed cyfrą do czegoś to zobowiązuje) a ostatnio rozsmakowałam się w szlachetnej technice gumy arabskiej. Kiedyś na pewno przedstawię swoje prace :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz