11 maja 2013

Dojrzałość




Na dzisiejszy deszczowy poranek dojrzałe piękno.Gdy TV i gazety bombardują nas młodym i chudym ideałem piękna, ja postanowiłam, że zrobię zdjęcia kobiecie dojrzałej udowadniając sobie i niektórym niedowiarkom, że nie tylko młode jest piękne. 
Z Iwoną trochę walczyłam, długo mi odmawiała, że jest za stara, że ja zwariowałam chcąc fotografować jej zmarszczki, ale w końcu po długich namowach udało mi się wyciągnąć ją na jesienny iławski plener. 
Od pierwszego strzału Iwona pracowała ze mną wspaniale. Nie bała się już obiektywu, kokietowała mój aparat i stawała się coraz bardziej kobieca. Zdjęcia ułożone są według kolejności robienia, więc widać jak się zaczyna tym bawić :) 
Kiedyś zastanawiałam się co miał na myśli jeden z moich ulubionych fotografów Dominik Rechtoris mówiąc, że lubi fotografować trochę starsze kobiety - w sensie trochę starsze ode mnie, bo jak odbywała się ta rozmowa miałam lat około 20. :D Ja uważałam, że jestem akurat :d do czasu, gdy miałam okazję pracować fotograficznie z kobietami od lat 26 w górę. Wtedy moja ocena trochę się zmieniła. U dojrzałej kobiety inne jest spojrzenie, w którym widać doświadczenie życiowe i przebyte trudy życia. Nie jest tylko śliczną gładką twarzą, a emocjami i pięknem, które dopiero odkrywa :)
Co będę dłużej chwalić... Zdjęcia mają mówić same za siebie, a nie ja o nich. 
Tak więc wracam do obróbki. Będą nowości. Coś czego u mnie w PF nie było jeszcze, a wszystko wykonane w Gdańsku. 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz