11 maja 2013

Aleksandra Dengo




























Oczy zamykają mi się same ze zmęczenia, więc wybaczcie brak jakichkolwiek przemyśleń. Dla poprawienia humoru nocnym markom chciałabym dzisiaj pokazać jedną z moich ulubionych modelek a mianowicie Aleksandrę Dengo z Olsztyna.
 Prezentowana tutaj sesja odbyła się lekko spontanicznie :) planowałyśmy co innego a wyszło też co innego. Zdjęcia na filmie wykonane są aparatem Yashica A film Kodak Portra 400. 
Powoli ćwiczę do przyszłości o jakiej potajemnie sobie marzę. Narzucam tempo praca-szkoła-dom-sesje-pociągi i jak na razie w jakiś sposób mi to idzie... 
Chociaż czasem czuję się potwornie zmęczona. Dzisiaj jakoś tak wyszło, że w głębi siebie nie chciałam wracać do Iławy wolałam zostać tam gdzie odnalazłam swoje miejsce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz