20 maja 2013

wystawa autorska - Oblicza 16.09.2011

Ciągle pokazuję co robię doszłam do wniosku, że warto by się pochwalić pierwszą autorską wystawą :) 
W końcu dla każdego artysty jest to nie lada wyróżnienie... 
Moja wystawa odbywała się w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Iławie dzięki uprzejmości jej dyrektorki p. Kingi Groszkowskiej. Trwała od 16.09.2011 do 14.10.2011. Ile osób ją widziało? Ciężko mi powiedzieć dokładnie, bo każdy kto odwiedził Bibliotekę musiał obejrzeć moje prace :) 

Chociaż minęło tak wiele czasu ciągle pamiętam jak bardzo trzęsły mi się nogi :D Gdy stałam przed zebranymi gośćmi otoczona ważnymi personami naszej pięknej Iławy. Ale udało się! Nie pomyliłam się, nie załamał mi się głos. Podziękowałam swoim Mistrzom - niestety jednego z Wielkiej Trójcy nie było :) 
A teraz dosyć pisania :d czas na zdjęcia  z wystawy, które zrobili Andrzej Musiński i Benedykt Orłowski. 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz