28 października 2013

REGIOkarta

Jak zadeklarowałam się już wcześniej poruszając temat wykupienia zniżek na PKP tak oto podaję pierwsze moje oszczędności :) 
Tak oto: 
Płatność za kartę: 175zł 
trasa: Iława Miasto - Gdynia Główna - zaoszczędzone 7,08 zł
trasa: Gdańsk Główny - Iława Główna - 6,60 zł 

Łącznie: 13,68 

Pozostało jeszcze 161,32 do tego, by zwrócił się zakup, ale wykorzystam to niedługo :) Jako, że nie jechałam w celach fotograficznych pozostaje mi dorzucić do notki kilka ujęć z telefonu :)


Wschód Słońca gdzieś tam na trasie :)



Optymalna przesiadka w Malborku - jakieś 30 min :) 
W tle wschód słońca :) :) 




Spotkanie na szczycie :) Z Jadwigą i Cezaryną w Gdańsku :) Już po zdjęciach i po dobrym kalorycznym jedzonku :) 


Moje bilety :d Ważne tylko z REGIOkartą, której konduktorzy i tak zwykle nie sprawdzają :)


Trupy :) Wracamy z Jadwinią do domu :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz