4 listopada 2013

Kolejna podróż

Ostatnio zaniedbuję się jako fotograf i często ruszam w kraj jako modelka. :) Ale liczę, że już niedługo to nadrobię i pokażę nowości :) 
Ostatnio wybrałam się do Trójmiasta, by odwiedzić Ninę i Grażynę - miałam dwa jeżdżące dni, że tak powiem i jak zwykle przygody z podróżami. W moim przypadku bieganie po lesie, dostawianie po twarzy z gałęzi - jako, że czas miałam ograniczony postanowiłam jak zwykle biec lasem, a co :d a że pociąg miałam po 5 rano było zimno i ciemno :) 
Dla upamiętnienia wrzucam kilka zdjęć z telefonu. 


Stacja początkowa :) 


Wschód słońca, który powitał mnie na przesiadce w Malborku :)

Powoli zaczynam się już pakować :) Bilety już kupione :) Modelki wybrane - cieszę się na nadchodzącą współpracę, gdyż u nas w okolicy nie ma takich niewiast :) Rzuciłam tekstem nie ma co. 
Oby tylko pogoda dopisała i witaj nowa przygodo :)

I sprawa najważniejsza dla śledzących wątek REGIOkarty :d 

Obecnie zostało mi już 148,12 zł do tego, żeby się karta zwróciła :) 
Wracając z Tajemniczej Podróży napiszę ile jeszcze udało mi się zaoszczędzić (starczy akurat na miejską komunikację czasową na 72 godziny ) :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz