22 listopada 2013

Gdańsk

Jeszcze konduktor nie zdążył wydrukować biletu a już poprosił o REGIOkartę dobrze, że się pomalowałam to wyglądam jak ja. Dziś podróż trochę inna niż zwykle praktycznie cały pociąg jest pusty a przynajmniej 2 pierwsze wagony od czoła pociągu dalej mój wzrok nie sięga. Postanowiłam sobie trochę dłużej pospac, więc olałam poranny bezpośredni pociąg i teraz sobie z przesiadką jadę^^ szkoda że zarządca torów wycofał już swoja decyzję o możliwości jechania TLK na bilecie Regio na trasie Gdynia-Malbork burk. Z ciekawości zerknęłam na cenę TLK z Iławy do Gdańska 37zł już nie będę cytować swoich słów bo nie wypada ale ja za Regio\Interregio zapłaciłam z kartą do Wro prawie tyle samo ;) więc wolę się kisić na przesiadce.

Szaro, brudno, ponuro nigdy nie lubiłam jesieni dobrze, że pociąg spóźniony to moja przesiadka się skróci ciekawe co dziś w TV?Ukryta prawda, Trudne Sprawy, Sąd Rodzinny?

Mało było mi przesiadek to sobie jeszcze jedną zrobiłam;) hm skoro mój pociąg spóźnony do Malborka wjechał na swój peron a akurat tam stał pociąg do Tczewa to po co mam się kręcić po Malborku?obym zdążyła się przesiąść w pociąg, którym powinnam jechać do Gdańska ;) a może nawet wcześniej coś złapie bo jeśli chodzi o wyjazdy z Tczewa mało zorientowana jestem wiem, że śmiga TLK Mieszko z Gdyni do Wrocławia to już coś;)


Przy okazji z serii podsłuchane w pociągu;) 
- Powiedział, że byłabyś fajną żoną.
- Ale ja nie umiem gotować. Całe życie na zupkach chińskich?
- Raz z paczki raz z kubeczka, żeby monotonnie nie było.


Dziś pospałam to bardziej aktywna powinnam być na zajęciach ;) czyją twórczość dziś poznamy? Czy będą mi się zdjęcia podobać? Na razie myślę o tym, że czeka mnie poszukiwanie form antropomorficznych teraz zagwozdka o czym świadczy to, że nie widzę w lesie form kojarzących mi się z człowiekiem i hm innymi rzeczami?


Oglądaliśmy film o Newtonie nakręcony przez jego żonę. Strasznie podoba mi się to co powiedział jak się jej oświadczał brzmiało to mniej więcej tak; aparat jest moja pierwszą miłością ty zawsze bedziesz tą drugą. Szczere i prawdziwe. Aż ciśnie mi się na usta widziały gały co brały ;) Pewnie co niektórzy pokręcą głowami, cmokną z niesmakiem i zapytają Emila co ty pierniczysz jak przedmiot może być ważniejszy od drugiego człowieka? 
Cóż nie twierdzę, że zawsze i wszędzie jednak nie ukrywam, że są takie chwile w życiu gdy jest na najwyższym szczeblu jeśli chodzi o wartości. Denerwuje mnie to jak ludzie będący z fotografami próbują ich zmieniać, odbierać pasję a niekiedy marnują talenty.


Powrót:

Czy się cieszę? Sama nie wiem. Przyzwyczaiłam się do Gdańska w końcu lubię to miasto prawie tak samo jak Wrocław. Uspokaja mnie dźwięk jadących tramwajów, ruch na ulicach... Najbardziej lubię wieczory, gdy wracam z zajęć, kamionkowe talerze, ciepły obiad i długie rozmowy.
Jest nawet i krytyka, ale bardzo konstruktywna. Aż mam ochotę już otworzyć zdjęcia w PS i ciachać ^^ Podoba mi się, gdy ktoś bez czystej złośliwości potrafi wskazać co jest nie tak i pokazać jak można by inaczej. Dzięki pani Ani mam motywację do tego by patrzeć bardziej świadomie, analizować, poszukiwać i oczyszczać ^^


Przesiadka ;) jak zwykle Malbork. Uwieczniłam nawet suvenira od Sig zrobił się bardzo podróżniczy.W ramach nudzenia się poszłam pod zamek dużo ciekawsze to niż gapienie się w TV. W głowie kołacze mi się jakaś sesja na zamku chyba ciągle inspiruje mnie Sylwia Grzeszczak ,,Księżniczka" na zamku Czocha ja bym ten teledysk troszkę inaczej nakręciła ale dzięki temu mam okazję wcielić w życie swoją wizję. Wyjdzie czy nie wyjdzie? Ja zapozuję czy sfotografuję kogoś?

REGIOkarta do zwrócenia się kosztu pozostało 93.94 zł ;)



     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz