16 listopada 2013

Sigrun plenerowo

Jak obiecałam dodaję ostatnią odsłonę Sig tym razem w plenerze :) Zdecydowanie uwielbiam takie sesje, gdy modelka stylizuje się sama < słysząc ,,Wymyśl coś" naprawdę czuję jak się we mnie krew gotuje. Przecież jeśli ja mam jakiś konkretny pomysł na sesję to raczej poszukuję modelki sama, która będzie mi do danego projektu odpowiadała>. 
Wiem wiem ciągła laurka jaka to Sig jest wspaniała i cudowna pewnie niektórym wyda się nudna, ale nic nie poradzę na to, że mnie urzekła i już. Jako modelka i jako człowiek. Spędziłyśmy sporo czasu we Wrocławiu i po prostu mam wrażenie jakbyśmy znały się od lat. 
Ale koniec tego słodzenia :) 
Zacznę od zdjęć zza kulis, które wykonał dla nas Marek Adamczyk :)


Sig uwielbiam twoje spojrzenie słodkie <3



Nasza Trójca z Yash :)







A teraz zdjęcia właściwe :)




Yashica A 
Ilford XP 2 






stylizacja II:




Yashica A 
Ilford XP 2 




A na koniec mały bonus :) 
Sigrun i Silije w duecie :) fotografował moją Yash Marek Adamczyk 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz