17 stycznia 2014

Sigrun 10.01.2014 Wrocław

Nigdy nie miałam pomysłów na tytuły zdjęć i to samo przejawia się w moich notkach. Miała być dzisiaj inna notka i inne zdjęcia, ale stwierdziłam, że skoro na FB zaczęłam od Sig to i tutaj umieszczę notkę z resztą zdjęć. O Sigrun nie będę pisać wiele, sami się zresztą przekonaliście przy poprzednich współpracach, że piszę w samych superlatywach :) Po prostu rudzielec awansował u mnie do muzy :) Jakbyśmy mieszkały w tym samym mieście pewnie korzystałabym z każdej sposobności, żeby szybko i sprawnie iść na zdjęcia. :D A potem by było że coś nas łączy, albo jesteśmy blisko ^^. 


                                            Podebrała mi czapeczkę i prowadzi na plener :*



                                           




                                                           Takie oto widoki miała leżąc:)







A teraz przechodzimy do zdjęć właściwych :) 

Na pierwszy ogień średniformat

YASHICA A 
KODAK EKTAR 















Teraz nowość w moim działaniu. 
Pierwsze crossy. :) Za zapoznanie mnie z tą techniką serdeczne podziękowania mojemu fotografowi Łukaszowi Siudzińskiemu.

Canon eos 500 N Kodak 5042 EPJ CROSS C41 








                                     
                                       

                                                  
                                                 



Takie oto zdjęcia poczyniłyśmy razem :) Muszę przyznać, że przewyższają według mnie te pierwsze pod wieloma względami, ale to może dlatego, że w końcu jakaś wiedza wbiła mi się do głowy. 
Od razu uprzedzam, że to nie koniec. Obecnie czekamy na wywołanie slajdów, a tam kolejne wcielenia Sig. 
Jak widać Wrocław ma na mnie całkiem dobry wpływ, a nawet bardzo dobry jeśli chodzi o moje natchnienie i eksperymenty. 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz