21 maja 2014

Anna Biehunkova

:) Dzisiaj już prawdziwe szaleństwo druga notka:) Tym razem Anna z Ukrainy. Gdy zobaczyliśmy ją po raz pierwszy pokusiliśmy się o stwierdzenie, że to jest dziewczyna, która mogłaby zawojować świat mody. Twarz dla VOUGE'a? Według mnie jak najbardziej. Podoba mi się jej szczupła sylwetka i ciekawa twarz promieniująca młodzieńczym urokiem. Nawet naturalna bez makijażu mnie zachwyca. 
Żałuję, że nie miałyśmy więcej czasu, aby razem popracować, bo wtedy wymyśliłabym jakąś ciekawą stylizację i spróbowała swoich sił w typowo modowej sesji.  
Mam jednak nadzieję, że nie wszystko jest jeszcze stracone i pewnego dnia spotkamy się ponownie z Anną. Może ja się ruszę poza nasz piękny kraj? Kto wie? :) W końcu lubię podróżować. :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz