1 września 2014

Sigrun - sesja w krzakach :)

Dzisiaj druga sesja z Sigrun, a raczej pierwsza :) Takie małe spełnione pragnienie typu: ,,Emi a załatwiłabyś mi sesję z Siudkiem? " :) Emi załatwiła i tak oto spotkaliśmy się w piękne południe w naszych iławskich krzaczorach ekipą: 
- Bartkowska 
- Sigrun 
- Mucha
- Siudziński 

Pogoda trochę nie dopisała, gdyż przypiekało słońce :/ czego Sig nie lubi tak samo jak ja - przekleństwo bardzo jasnej karnacji. Jednak powyciągaliśmy aparaty, nałożyliśmy filmy i wzięliśmy się do pracy :) 
Zaczęło się od tego, że bardzo brutalnie przeprowadziłam bosą Sig przez pole ostów, nie chciałam niszczyć pleneru - moje zabiegi okazały się niepotrzebne, gdyż chowaliśmy się pod krzakiem w końcu.


:) Tutaj nadal idziemy przez ostowe pole :)


Kiedy dotarliśmy wreszcie do krzaków wyjęłam rzeczy przygotowane dla Sigrun, które okazały się hmm trochę przezroczyste :) 


Ale Sig w zanadrzu miała sukienkę, którą przywiozła ze sobą i zaczęła w niej pozować : 


Trochę się nagimnastykowałam : 







Ale myślę, że efekty były warte tego trudu: 

Yashica A 
Kodak Ektar 100 




Canon eos Ellan II 
Fuji 100 




:)  no i cyfra 



Ubraną w sweterek położyliśmy w krzakach czekając aż słońce schowa się za chmurami 


i gdy na wiekopomna chwila nadeszła wzięliśmy się za fotografowanie : 






Yashica A 
kodak ektar 100 



:) cyfraki



Następnie Sigrun przebrała się w trzecią stylizację a Łukasz uchwycił pana, który idąc przez nasz plener zastanawiał się co takiego dzieje się w krzakach :) 




:) 








Makijaż wykonała: Karolina Mucha Zalewska :) 

Zdjęcia wykonane przez Łukasza na pewno znajdziecie na fan page Sigrun :) podanym we wcześniejszej notce :) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz