3 listopada 2015

Majka Tauchert - Królikarnia - Warszawa










Nie przewidzisz nigdy co ciekawego może wydarzyć się w Twoim życiu :) Czasem los bywa dosyć zaskakujący... Pewnego dnia zaskoczył Majkę, bo czy podejrzewała idąc do pracy, że spotka dwójkę fotografów, którzy będą chcieli wyciągnąć ją na sesję fotograficzną? Pewnie nie... A czy dwójka fotografów idąca akurat po zakupy podejrzewała, że wchodząc do pewnej księgarni zobaczy za ladą niesamowitą modelkę, a przy okazji kupi kilka albumów o gotowaniu i coś fotograficznego? 
Ja za każdym razem kiedy namierzę jakąś ciekawą osobę do zdjęć cieszę się, że jestem kobietą - raczej za jakiegoś erotomana, zboczeńca czy kto wie kogo jeszcze mnie nie wezmą < mam taką nadzieję :) >
A tym razem miałam obok siebie kogoś kto razem ze mną prowadził rozmowę, a nie wysłał mnie w roli skrzydłowego. Efekty naszej pierwszej współpracy widzicie powyżej, ale to jeszcze nie koniec. Nie byłabym sobą jakbym nie wykonała takiej modelce zdjęć na analogu tym razem w kwadracie - odkurzyłam Yashicę A :)





Nawet buty na obcasie nie pomogły :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz