2 listopada 2015

Warszawa w obiektywie :) 27.10.2015

Ostatnio mając trochę wolnego czasu postanowiłam pospacerować po mieście z aparatem i uchwycić w obiektywie złotą jesień... Jesień inną niż ta, którą znam z rodzinnego miasta, inną niż ta w lasach otaczających Iławę i zdecydowanie nie podobną do tej na wyspie Wielkiej Żuławie, ale równie piękną... 

Park Ujazdowski

















Najbardziej magiczne miejsce w Warszawie... Kawiarnia Same Fusy... Nigdy wcześniej nie piłam tak doskonałej czekolady na gorąco... Rozkoszując się pikantną słodyczą przeglądałam pochowane w szufladach listy... Czułam się jakbym podglądała czyjeś życie przez dziurkę od klucza...
Jestem bardzo ciekawa par, które zostawiły tam swoje słowa jest nadal razem...





Coś specjalnie dla mnie - kartka z Wrocławia :) 




Wspominałam już, że uwielbiam kamienice? :) 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz