11 lipca 2013

ZBLIŻENIE

Wiedziałam, że kiedyś nadejdzie ponownie dzień, w którym zrobię kolejny wernisaż i stało się. Najpierw namawiałam Bartka, żeby tak jak ja pokazał swoje prace w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Iławie, a wyszło tak, że zrobiliśmy wspólny projekt ZBLIŻENIE roboczo nazywany Iławianie w różnych zawodach, do którego dołączyli Dorota Jurkowska i Łukasz Siudziński dzięki czemu mogliśmy zamknąć wystawę i ją pokazać. 
Z jednej strony czasu było mnóstwo, z drugiej dla mnie był on rozpaczliwie krótki, bo wzywały mnie obowiązki, ale dałam radę :) 

Radość, gdy mogłam potrzymać w rękach duże odbitki byłaby ciężka do opisania. A to uczucie, gdy przekroczyło się próg i zobaczyło je na ścianach po prostu bezcenne. 
Naprodukowaliśmy się koreczków - były pyszne :) rozlaliśmy wino i czekaliśmy na zaproszonych gości. Przyznam się bez bicia zżerał mnie trochę stres, bo zostało do wernisażu niecałe 10 min, a oprócz mojej wesołej świty przyjaciół, znajomych i rodziny było mało osób. Wszystko zostało zapięte na ostatni guzik: makijaż zrobiony przez Żanetę (tak jedną z moich ulubionych modelek) w mojej pracy, sukienka założona dzięki pomocy Asi i Pauliny (Tsu i Jadzi ), szpilki na nogach, włosy rozpuszczone, a gości jak nie ma tak nie ma. 
Czy Bartek się stresował? Trudno mi powiedzieć dla mnie wyglądał niczym oaza spokoju :D 

Wyszłam odetchnąć na dwór i obserwowałam zbliżających się gości :) 
Załapałam się na kilka pamiątkowych zdjęć, a potem zaczęło się :D 
Co do wernisażu nie będę wiele opowiadać, bo odsyłam was moi drodzy do relacji Bartosza Kluby WERNISAŻ ZBLIŻENIE . To czy się denerwowałam ocenicie sami. 
A teraz najciekawsza część - zdjęcia :) 


Pani Kinga Groszkowska dyrektorka Biblioteki rozpoczyna nasz wernisaż





Paweł został aż natchniony :D 





Bartek i pan kolejarz z PKP Cargo :) 


Bladolice niewiasty :) 
z moją kochaną Domi Kasprowicz 
jak widać przyjaźń nie zwraca uwagę na wiek :)


Tuż przed wernisażem :D Chwila oddechu na dworze 




IZF :d Iławskie Zakłady Fotograficzne 
Wreszcie udało mi się przedstawić sobie dwóch moich ulubionych fotografów, których prace podziwiam całym sercem




Czy mamy dobre pamiątkowe zdjęcie??


Czarownice moje :* 


Bartek na chwilę przed wystawą D: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz