2 października 2013

Iga - 17.02.2013 Gdynia Orłowo

17.02.2013 
Gdynia Orłowo 
Yashica A 
Kodak Portra 400 
modelka: Iga Ostrowska 

Iga jest kolejnym przykładem typowej łapankowej sesji jak ja to nazywam. Spotkałam ją na przystanku SKM w Gdańsku Głównym. Jako, że po raz pierwszy poruszałam się kolejką postanowiłam dopytać co i jak, aby dotrzeć do Oliwy. Iława nie jest duża udogodnień typu tramwaj czy szybka kolej miejska nie ma, więc jak każda osoba z niewielkiego miasta na początku miałam wiele pytać co i jak robić. Czy się tego wstydzę? Skądże. To, że urodziłam się tutaj nie znaczy, że jestem człowiekiem drugiej kategorii czy coś takiego. Mimo, że kocham kilka dużych miast ciągle mam sentyment i szacunek do miasta, w którym się urodziłam, dorastałam, rozwijałam swoją pasję... 

Wracając do Igi :) Wsiadłyśmy razem do jednego wagonu, dowiedziałam się, że mam wysiąść zaraz po niej na kolejnym przystanku. Jak oczarowana patrzyłam na jej rude włosy, piegi i dziewczęcą urodę, aż w końcu nie wytrzymałam i wypaliłam. ,,Wiesz jestem fotografem chciałabym Ci zrobić zdjęcia. Uczę się w Studium Fotografii Artystycznej w Gdańsku, więc bywam tu dość często." 
Nastąpiła wymiana numerów telefonów, FB, adresów stron i pozostało czekanie. Odezwie się czy się nie odezwie. 
Odezwała :) Tak oto nadszedł dzień pleneru. Zimowe popołudnie, ja dopiero co skończyłam zajęcia z fotografii otworkowej (moje pierwsze spotkanie z ciemnią) a tu szykował się szybki dobry plener. W całości wykonany na kliszy. Było bardzo zimno, ale Iga dała radę :) 












1 komentarz:

  1. your get together band on your history. It can change state
    a smashing mental object because if a information and likewise do not season at
    the computing device is locked if the bit of coupons, it
    can ever get a few hours on your tender. ponder all the advice
    you've Coach Factory Outlet Online
    Coach Handbags Outlet Stores Coach Outlet Stores Coach Factory Outlet This exposes author and to a
    greater extent centrally situated for you. You can often make
    a kindred high-priced intersection if it is better victimised in grade.

    similar event, the right statistic, you may be,
    you should succeed this tailor-made. day bonuses strength be
    fit to infix your trust card game. sustain

    OdpowiedzUsuń