13 listopada 2013

Karolina i Paulina 10.11.2013 Wrocław

Kolejnymi osobami, które miałam przyjemność uwiecznić we Wrocławiu były Karolina i Paulina. Bez bicia przyznam się, że umawiałyśmy się już w sierpniu, ale jak to bywa nie wszystko da się przewidzieć, mój kalendarz był potwornie napięty do tego pozostawałam zależna jeśli chodzi o meldowanie się w miejscu spania. Cieszę się, że jednak udało nam się jesienią zadziałać. Tym razem było bez pośpiechu :) 

Bardzo przyjemnie pracowało mi się z dziewczynami jako duetem to piękne, że tak bardzo się wspierają w tym co robią i nie ma między nimi żadnej zawiści :) Oby tak dalej to trwało, życzę wam tego z całego serca moje drogie. 























Jak pisałam już wczoraj czas zebrać się w sobie i wrócić do Gdańska... Wszystko umówione i dogadane. Odbije się na portfelu - znowu. Szkoła szkołą najgorsze dojazdy i brak zniżek dobra dobra mam REGIOkartę to trochę taniej zapłacę... 
Mam nadzieję, że tym razem na Iławie Miasto nie czekają mnie jakieś dziwne niespodzianki :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz