4 lutego 2015

Sigrun - sesja urodzinowa 11.01.2015

Zapowiadałam tą sesję długo... Czekałam na nią równie długo i oto jest :) Zimowa odsłona Sigrun. 
Po letniej sesji z kurami pokażemy Wam coś w trochę innym temacie. Makijaż wykonała Mucha :) Stylizację, a raczej gorset przywiozłam ja jako prezent urodzinowy dla Sig. 
Generalnie plan był zdecydowanie inny. Najpierw miałam pojechać na Południe Polski potem przenieść się na Północ i stamtąd wracać do siebie czyli w skrócie Wrocław-Gdańsk-Iława. Niestety plany trochę się pokomplikowały - trochę to jednak za mało powiedziane i wylądowałam na Północy. Gdańsk przywitał mnie deszczem i mroźnym wiatrem. 
Rano kiedy wszyscy zbieraliśmy się do wstania pogoda za oknem wyglądała zachęcająco - świeciło słońce, ale wiał wiatr - wiał mało powiedziane, ale niech będzie... Ja wiedziałam co chcę zrobić i miałam nadzieję, że moja ulubiona modelka da radę zapozować w trudnych warunkach. Zanim powstał makijaż pogoda psuła się coraz bardziej, na zmianę padał śnieg i deszcz, ale się nie poddawałyśmy. Ubrałyśmy się ciepło i wyruszyłyśmy w plener. 

Było zimno... Straszliwie... Srogo... Od samego patrzenia na Sigrun było mi jeszcze zimniej. Palce drętwiały na spuście migawki aparatu, wymienianie kaset zgrabiałymi palcami okazywało się niemal niemożliwe, ale dawałyśmy radę... Nie obyło się również bez śmiesznych sytuacji takich jak mężczyzna jadący samochodem pod dworkiem przy, którym robiliśmy zdjęcia i jego głowa obracająca się niemal jak w Egzorcyście :D :D 

Mamiya  645 PRO TL 
Kodak Portra 160 
skanowanie: Andrzej Musiński FOTMUS











I kilka oryginalnych czarno-białych kadrów :) 

Mamiya 645 PRO TL 
Ilford XP 2 400 
skanowanie: Andrzej Musiński FOTMUS







Trochę zdjęć zza kulis : 

Mina Sig mówi wszystko :D 









 Może też powinnam zrzucić trochę ubrań, żeby Sig nie czuła się samotna? :d
Wyjdzie na to, że nie mam serca i nie mam sumienia.


 :D No i najbardziej stylowe zdjęcie z kuwetką w tle :d


                                                 

:)

2 komentarze:

  1. Zdjęcia cudne a modelka ideał kobiecego piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć. I oto kwintesencja tego co najcudowniejsze w kobiecie. Jak dla mnie ideał, kobieta przepiękna, idealna, prawdziwa, naturalna z pazurkiem. I czego chcieć więcej ? sesja perfekcyjna w każdym calu.
    Bardzo mi się tutaj podoba, zostaję na dłużej, wrzucam do swoich ulubionych stron, a przy wolnej chwili muszę wszystko obejrzeć, wszystko przeczytać.
    Perfekcja, gratuluję talentu i oka.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: www.kwiatekzesnu89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń